Égigérő az EKF 5/c osztályával
Az ötödik osztályosok már igazán sok mindent tudnak a meséről. Tudják, hogy nem „dedós” műfaj, tudják, hogy egy jó mesétől lehet borzongani, lehet rajta izgulni, nevetni, lehet vele játszani. A varázsló inasa című – itt-ott gyilkos – mese meghallgatása után egy izgalmas torpedójátékon vettek részt. Gyűjtöttek közben táltosparipát, aranyhalat, szerencsepatkót, terülj-abroszkámot, láthatatlanná tévő köpönyeget, egyebeket… Kinek mi ért a legtöbbet? Ez már némi vita tárgyát képezte. De hogy melyik csapat nyert? Ezt nekik kell még eldönteni. Mert mi is érhet többet? Az aranykantár – amivel talán sorsunkat irányítjuk? Vagy a kívánságainkat teljesítő aranyhal – jó ez nekünk? Vagy minden akadályon átvivő táltosunk – fantáziánk, képzeletünk… Kíváncsian várjuk, mire jutnak?
Az ötödik osztályosok már igazán sok mindent tudnak a meséről. Tudják, hogy nem „dedós” műfaj, tudják, hogy egy jó mesétől lehet borzongani, lehet rajta izgulni, nevetni, lehet vele játszani. A varázsló inasa című – itt-ott gyilkos – mese meghallgatása után egy izgalmas torpedójátékon vettek részt. Gyűjtöttek közben táltosparipát, aranyhalat, szerencsepatkót, terülj-abroszkámot, láthatatlanná tévő köpönyeget, egyebeket… Kinek mi ért a legtöbbet? Ez már némi vita tárgyát képezte. De hogy melyik csapat nyert? Ezt nekik kell még eldönteni. Mert mi is érhet többet?